Forum 911PRAWDA.PL Strona G│ˇwna 911PRAWDA.PL
prawda o 9/11
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

nie mam wrastajacego paznokcia ale tez mam problem z dzikim

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 911PRAWDA.PL Strona G│ˇwna -> Regulamin forum, kwestie techniczne, sugestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 601
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 11:12, 25 Mar 2014    Temat postu: nie mam wrastajacego paznokcia ale tez mam problem z dzikim

Jak ┼╝yj─Ö nie siedzia┼éam z przyjacielem facetem studiuj─ůc anatomi─Ö jego twarzy Dla drugiej strony rzecz te┼╝ jak najmniej wskazana. [link widoczny dla zalogowanych] zamierzam schudn─ů─ç..nie mam mega nadwagi-ale czuje sie xle
Jeny jaka ta zupka jest obrzydliwa, jak o niej pomysle to rzygac mi sie chce, no ale jak sie spaslo to niestety..ja dopiero dzis zaczynam, nie wiem jak wytrwam..tlustego mi sie chce xd
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Rakowickiej 11.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
gratuluje g┼éupoty, proponuje poszuka─ç czego┼Ť o wch┼éanianiu zwrotnym , ktore g┼éod├│wkom towrzyszy, jednym s┼éowem, organizm z braku po┼╝ywienia zaczyna wch┼éania─ç pozosta┼éosci z jelita grubego, jednym slowem oczyszczanie w┼éasnym g├│wnem ......
zgadzam sie z opinia ┼╝e brak jej urody i chocby nie wiadomo co ze soba robila to i tak bedzie wygladac tandeciarsko i bez klasy

... [link widoczny dla zalogowanych] gdyz efekty beda slabo zauwazalne.

Pojmane Europejki najczesciej (w stanie nietknietym) wysylane byly do samego sultana, kt├│ry czesc z nich bral do wlasnego haremu, czesc ofiarowywal zasluzonym oficerom lub dostojnikom, czesc zas wysylal do innych arabskich wladc├│w jako najbardziej wykwintny prezent. Salon nazywa si─Ö gabinetMK - wygooglajcie sobie to wyskoczy stonka. nie poddawajcie si─Ö, ─çwiczcie!!!!!!! hej dziewczyny zalezy od humoru..raz na sportowo.raz w stylu etno-hippie ,raz w stylu post- punkowym,elegancko(ale nie klasycznie) lub miejsko... [link widoczny dla zalogowanych]
Tam opisane dok┼éadnie. [link widoczny dla zalogowanych] No zamierzam tam pracowac przez najbli┼╝szy rok, wszystko mam ju┼╝ poustawiane i wygl─ůda na to ┼╝e zamieszkam tam w┼éa┼Ťnie. Waldor 13 jogurt z p┼éatkami i ┼éykam LID─ś, ok. praktyka trwa rok lub 15 mies. Ja mia┼éam piaskowania, faktem jest to ┼╝e musi┼éam oczy┼Ť─çi─ç z─ůbki ale warto jest to zrobi─ç bo naprawde s─ů bielsze i ┼éadniejsze, kamie┼ä i osad powoduj─Ö wiele chor├│b, przede wszystkim zapalanie dzi─ůse┼é i r├│wnie┼╝ s┼éysza┼éam ┼╝e efekt jest kr├│tkotrwa┼éy, jak si─Ö ju┼╝ raz usunie to trzeba cz─Östo korzysta─ç z us┼éug dentystycznych a najgorzej s─ů nara┼╝one osoby pal─ůce
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Piosenka Kiedy┼Ť j─ů s┼éysza┼éem i gdzie┼Ť mam i tam spiewa kobietka stop stop co┼Ť tam Pozdro
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
po pierwsze tio super dział wybrałas na takie pytanie
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 911PRAWDA.PL Strona G│ˇwna -> Regulamin forum, kwestie techniczne, sugestie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin